Legjobb receptes blogok

2010. máj. 7.

Málnás-túrós alagút





Hétvégén anyukámtól kaptam házi túrót,amit ő készített nekem.Ebből született meg ez a kreálmányom.Sütöttem egy 3 tojásos,kakaós piskótát püspökkenyér formában..ekkor még azt gondoltam ennyiből ki tudom hozni,hogy minden oldalra kerüljön piskóta a sütinek,de nem hiába van tökéletlen címe a blogomnak:)hisz legalább 6 tojásból kellett volna sütnöm,hogy jó magas legyen,mert akkor talán az elképzelésem is megvalósul.Így még kellett egy 3 tojásosat sütnöm,de azt egy tepsiben,ebből már ki tudtam farigcsálni minden oldalt.
Krém hozzávalói kb. mennyiségek:
1 pohár málnás joghurt
20 dkg túró
1dl tejszín
1 cs zselatin
10 dkg mirelit málna

A túrót a joghurttal összekevertem,majd robotgéppel folytattam,közben belepotyogtattam a málnaszemeket és a tejszínt fokozatosan hozzá csorgattam.De lehet úgyis,hogy a végén a tejszínt habként adjuk hozzá,nekem most nem volt annyi időm pepecselni:)Mikor már jó egynemű lett akkor az elkészített zselatint beleöntöttem( először a zselatinba keverünk a masszából),majd a piskótalapok közé öntöttem és lezártam a piskótadarabbal és betettem a hűtőbe dermedni.A végén csokimázzal kentem be minden oldalát és a félretett zselatinba mártott málnaszemekkel díszítettem.

Nincsenek megjegyzések: