Legjobb receptes blogok

2010. jún. 4.

Málnaleves


Már napok óta pakolgattam a fagyasztóban azt az egy csomag málnát,ami még tavalyról maradt.Addig- addig, míg sikerült kiszakítanom a csomagolását,így ha meleg van,ha nincs, el kellett készítenem.Mondjuk én nem bánom,mert imádom,de azért igazából nagy nyári melegben az igazi:)

Ahogy én szeretem:-2dl habtejszín
-1 cs. vaníliás pudingpor
-cukor,fahéj ízlés szerint

A málnát felengedjük annyi vízzel,hogy jól ellepje.Pár szemet lehet félretenni a díszítéshez,vagy csakúgy a végén a levesbe pottyantani.
Tűzre rakjuk,cukrozzuk,bőven megszórjuk fahéjjal és forrásig melegítjük.
Közben a tejszínt simára keverjük a pudingporral,folyamatos keverés mellett hozzáadjuk a leveshez,kicsit főzzük még,hogy az ízek jól összeérjenek.
Én mixerrel pürésítem,aztán átszűröm.

Nincsenek megjegyzések: