Legjobb receptes blogok

2010. júl. 25.

natur husi-kapros-vajas burgonyával


Ma csak magamnak főztem,amit fél óra alatt dobtam össze..ahhoz képest,hogy nem is akartam ebédelni jól sikerült,alig bírtam abbahagyni...

A husit besóztam,borsoztam aztán hirtelen átsütöttem,majd a zsírba jó sok fokhagymát dobtam,ételízesítőt, belerakosgattam a husikat, pici vizet löttyintettem alá aztán megpároltam.

Nagyon szeretem a petrezselymes-vajas burgonyát,de mostanában már sokat ettem így kicsit újítottam..mivel a kapor ízét is szeretem kipróbáltam kaprosan..

Negyedeltem a krumplikat,sós vízben megfőztem..
míg a krumpli főtt addig vajat olvasztottam,kicsit sülni hagytam ,aztán ollóval belevagdaltam a kaprot,picit együtt pirítottam.
Krumplit leszűrtem,benne hagytam abban az edényben amiben főztem,rálottyintottam a kapros-vajat,visszatettem a fedőt rá,először körkörösen kevertem össze,majd fejtetőre állítva.
Így biztosan jut mindenhová a vajas-kaporból.
Én a tegnap elkészült kovászos ubival ettem,de mindenféle öntettel..savanyúval finom:)

Nincsenek megjegyzések: