Legjobb receptes blogok

2010. aug. 22.

Lakodalomban voltunk




Nem sok időm van írogatni,amit nagyon sajnálok.De azért nincs olyan nap mostanában,mikor ne sütnék valamit,mert mindig van valami alkalom:)
Szóval a múlt hétvégén lagziban voltunk 4 féle sütit készítettem,a fotókat felteszem,de recit csak később tudok írni hozzá.

A poén pedig: közel a 40-hez, nagy rábeszélések után beálltam a kis fruskák közé elkapni a menyasszony csokrát.. valaki majdnem elkapta,De mégsem sikerült neki,mert pont a lábam elé pottyant a csokor, így felvettem..pedig egyáltalán nem állt szándékomban:))hát azt hiszem ez a sors:)olyan érdekes volt,hogy pont a lábam elé esett:) Nem tudom melyikünk csodálkozott jobban én vagy a párom!:)
Persze utána kaptam a poénos megjegyzéseket:az első sorból mindenkit gipszelni kellett vinni stb.:)

Nincsenek megjegyzések: