Legjobb receptes blogok

2010. okt. 1.

Pudingos félholdak


Még a múlt héten vettem a Lidl-ben ravioli formát,már régóta pályáztam ilyenre,végig jártam egy pár háztartási boltot,de egyikben sem volt.Épp ezért nagy volt a meglepetés mikor megláttam a reklám újságban..bár csak így teljesülne minden kívánságom:))

Ezt a receptet andi1976.gportál.hu oldalán láttam.
Könnyen és legfőképpen gyorsan elkészíthető.

Kell hozzá leveles tészta,én a sparossal meg vagyok elégedve,általában ezt használom mindenhez.
Kinyújtjuk a tésztát, kiszaggatjuk egyenként ezzel a formával,töltelék bármilyen ízű puding.
A töltelékhez a pudingot nem fél liter tejjel,hanem csak 3 vagy 4 dl tejjel készítjük el és teljesen kihűtjük,így töltjük a tésztába kb. 1 teás kanálnyit.
Már van egy-két sós töltelék ötletem is,legközelebb majd azt készítem el.

Én csak mobillal fotózott képeket tudok feltenni ezért sosem tökéletes,de itt már este volt és ez még rosszabbul sikerült:(

Nincsenek megjegyzések: