Legjobb receptes blogok

2011. okt. 9.

Tortácskám:)

Igaz,nem lett valami tökéletes,de épp elég volt elkészítenem a sütemények mellett,mivel mindent én készítettem az esküvőmre.
A szokásos vizes piskótámból készült,kakaós volt a tészta,az emelet vaníliás ízű az alsó pedig csokis.


Fondant borítást nem mertem bevállalni a nagy meleg miatt(aug.25.),és mert mostanában nem igazán sikerült :( Sima tejszínnel kentem le,a betűket csak úgy magamtól készítettem sablon híján,de így csálésan még jobban is tetszik,annyira nem szeretem a tökéletes dolgokat:)))úgy vagyok ezzel,mint az olyan lakással ahová ha belépsz a nagy rend miatt le sem mersz ülni, tisztára úgy érzed magad,mint egy lakáskultúra újságban,:)))

3 megjegyzés:

Mrita írta...

Nagyon szép lett az esküvői tortád, ügyes vagy. Biztosan nagyon finom volt.

Éva írta...

Nagyon szép lett a tortád! Látszik rajta hogy nagyon finom !

Angi írta...

Nagyon szép lett a torta Szilvike, és biztos nagyon finom is volt.....a mai eszemmel már én is saját magamnak csináltam volna anno, de akkor még nem voltam ilyen bátor. :) :)