Legjobb receptes blogok

2012. jún. 10.

Apum szülinapi tortája

Sajnos nem lett csak egy fotó és ez is kutyafuttában:( de mindenképp szerettem volna megörökíteni és mivel ezt a blogot saját örömömre vezetem engem a fotó minősége nem zavar:)
szokásos 9 tojásos kakaós piskótámat készítettem,viszont a krémet most készítettem először és az tuti,hogy nem utoljára,mert nagyon fini lett:)
Igaz legközelebb többet készítek belőle,mert a díszítésre nem sok maradt.
Gyorsan leírom a receptjét,mert hajlamos vagyok elfelejteni,mert szinte mindig improvizálok,kétszer tuti nem tudok egyforma krémet kikeverni:))
sparban akciós volt a cappuccinos por ekkor villant be,hogy ilyen ízű tortát még nem készítettem vettem egy csomaggal bár többet is vásárolhattam volna..
Krém: kb.3dl tejszínt feltettem melegedni közben belekevertem az egy csomag port,majd bele tördeltem még 2 tábla fehér csokoládét,jól összemelegítettem és éjszakára a hűtőben pihent.
Reggel elég lágynak találtam ezért tettem hozzá egy kevés zselatint és így habosítottam fel mixerrel..
Díszítéshez régebbi cukorvirágaimat használtam fel és tejszínhabot

Nincsenek megjegyzések: