Legjobb receptes blogok

2012. szept. 8.

Szülinapi torták

Nincs sok időm mostanában sajnos:( így  torta készítésre sem tudok annyi időt szánni,mint szeretném,de mivel a  szülinapokat nem halasztgathatjuk el,így szinte csak összecsapni tudom a tortákat..tudom,hogy nem olyan szépek,de az én szívemnek kedves ez a pár torta amit most felteszek
Mivel a csokis ízt mindenki szereti általában ebből készítem,a tészta a jól bevált kakaós piskótám,viszont a krémet nem mindig egyformán készítem el,attól függ mi van itthon:)
Ezt ma készítettem a párom kisfiának:)
Csoki ganacheval öntöttem le,maradék fondant virágjaimból válogattam a díszítést..
 
Anyósom és sógorom egyszerre ünnepelte a szülinapját,így egy tortát sütöttem:)                                                                                                                                                                            
 

3 megjegyzés:

szindi írta...

Köszi,aranyos vagy!:)

Györgyi írta...

Nagyon szépek lettek ezek a torták:)))

szindi írta...

köszönöm Janka!:)