Legjobb receptes blogok

2013. febr. 8.

Egyszerű kakaós süti

Tegnap bejelentkezett egy kedves ismerősöm kávézni.Nem volt itthon semmi rágcsálni való,gondoltam valami egyszerűséget összedobok.Ha gyorsan kell finomság,mindig ezt a receptet veszem elő,főleg,ha bevásárlás előtt állok,mert ehhez nem kell sok dolog és ízlésünk szerint lehet azért tuningolni is:)

1 tojást habosra kikeverünk, 5 dkg vajjal és 25 dkg porcukorral.
Teszünk bele 25 dkg lisztet,nem egészen 1 csomag sütőport, 3ek. kakaóport és 2,5 dl tejet.
jól kidolgozzuk,majd sütőpapírral bélelt tepsiben megsütjük.
Amikor kihűlt,kettőbe vágjuk és tetszés szerinti krémmel megtöltjük,de porcukorral meghintve is finom.
Én most az egyik felét kockára vágott banánnal szórtam meg sütés előtt,a másik felét simán hagytam,mert a férjem nem szereti a gyümölcsös sütiket,így mindenkinek jutott a fogára való:)

2 megjegyzés:

Olíviaa írta...

Mennyi ideig sült a sütőben a sütid? :D

szindi írta...

Bocsi,csak most vettem észre a megjegyzésed.Én mindig tűpróbával ellenőrzöm,de kb.30-40 perc lehetett.